Skip to content


Regulamin sklepu internetowego i newslettera Radca Prawny dr hab. Kinga Michałowska Kancelaria Ochrony Dóbr Osobistych

SPIS TREŚCI

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

II PODSTAWOWE POJĘCIA

III ZAKRES USŁUG

IV ZASADY ZAWARCIA UMOWY, KONTO KLIENTA, NEWSLETTER

V SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA

VI CENA PRODUKTU I FORMA PŁATNOŚCI

VII DOSTARCZANIE PRODUKTU

VIII PRAWA AUTORSKIE I LICENCJE

IX ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA ORAZ PRZEZ PRZEDSIĘBIORCĘ NA PRAWACH KONSUMENTA

X REKLAMACJA PRODUKTU I GWARANCJA

XI POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KLIENTA BĘDĄCEGO PRZEDSIĘBIORCĄ

XII DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES

XIII ROZSTRZYGANIE SPORÓW

XIV POSTANOWIENIA KOŃCOWE

ZAŁĄCZNIK NR 1 – POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

ZAŁĄCZNIK NR 2 – WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY W PRZYPADKU KLIENTA BĘDĄCEGO KONSUMENTEM

ZAŁĄCZNIK NR 3 – WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY W PRZYPADKU KLIENTA BĘDĄCEGO PRZEDSIĘBIORCĄ NA PRAWACH KONSUMENTA

ZAŁĄCZNIK NR 4 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO SKŁADANEGO PRZEZ KONSUMENTA

ZAŁĄCZNIK NR 5 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA

 

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, w tym składania zamówień, zawierania umów sprzedaży Produktów oraz dokonywania reklamacji.
  2. Prowadzącym Sklep – Sprzedawcą jest: Kinga Michałowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Radca Prawny dr hab. Kinga Michałowska Kancelaria Ochrony Dóbr Osobistych, pod adresem ul. Wł. Żeleńskiego 51b/6a, 31-353 Kraków, NIP: 6791164881 zgodnie z wpisem do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  3. Sklep internetowy jest dostępny w domenie: https://www.dobraosobiste-km.pl
  4. Wszystkie będące w ofercie Sklepu Produkty objęte są prawami autorskimi. Dokonując zakupu Sprzedawca udziela licencji na korzystanie z nich. Warunki korzystania określone są w cz. VIII Regulaminu.
  5. Warunkiem skorzystania ze Sklepu oraz zawarcia Umowy Sprzedaży jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu. Klient poprzez jego akceptację wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać.
  6. Zarówno Sprzedawca, jak i Klient są zindywidualizowanymi stronami umowy sprzedaży. Klient nie może dokonać zakupu anonimowo, gdyż jest zobowiązany do wypełnienia formularza zamówienia.
  7. Regulamin jest dostępny na stronie Sklepu.
  8. Warunkami korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu, składania zamówień i dokonywania zakupów są:

– posiadanie dostępu do sieci Internet,

– aktualna i odpowiednio skonfigurowana wersja przeglądarki internetowej obsługująca pliki cookies,

– aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty internetowej e-mail,

– aktualny program obsługujący/odczytujący pliki elektroniczne w formacie pdf, doc, docx, odt, itp. – w przypadku zamówienia treści cyfrowych w formacie elektronicznym opisanym w informacji o produkcie.

  1. Informacje o Produktach dostępnych w Sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 KC.
  2. Korzystanie ze Sklepu wymaga działania w sposób zgodny z Regulaminem oraz przepisami prawa, w sposób niezakłócający jego funkcjonowania.
  3. Sprzedawca podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Sklepu.
  4. Sprzedawca zobowiązany jest do stosowania dostępnych środków technicznych zapewniających bezpieczeństwo funkcjonowania w sieci Internet, która z uwagi na publiczny charakter może wiązać się z ryzykiem uzyskania informacji i danych przez osoby nieuprawnione.
  5. Klient zobowiązany jest stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane w pkt 12 zagrożenia, w tym w szczególności programy antywirusowe, bezpieczną skrzynkę poczty elektronicznej oraz inne, chroniące bezpieczeństwo korzystającego z publicznej sieci Internet.
  6. W ramach korzystania ze Sklepu zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym, w szczególności zabrania się: rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu spamu, dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności w ramach formularzy znajdujących się w Sklepie.
  7. Regulamin pozostaje w zgodności z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i w żadnym punkcie na stanowi ich ograniczenia ani wyłączenia.

 

II PODSTAWOWE POJĘCIA

Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:

  1. Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych brutto, którą Klient zobowiązany jest zapłacić za Produkt.
  2. Cena obniżona – cena obowiązująca na skutek obniżenia ceny Produktu.
  3. Cena najniższa – najniższa cena za Produkt, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a w przypadku produktu oferowanego do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – ceną najniższą jest cena najniższa obowiązująca w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do dnia wprowadzenia obniżki.
  4. Dowód zapłaty – faktura wystawiona zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług lub w oparciu o inne przepisy obowiązującego prawa, przesyłane Klientowi.
  5. Formularz zamówienia – formularz Sklepu, za pomocą którego, Klient może złożyć Zamówienie i zrealizować Umowę Sprzedaży.
  6. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Sklepu i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu. Klientem jest zatem Konsument, Przedsiębiorca na prawach konsumenta, Przedsiębiorca.
  7. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową.
  8. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów CEIDG.
  9. Konto – konto Klienta założone na platformie internetowej Sklepu, umożliwiające dostęp do zakupionych produktów.
  10. Oferta – zamieszczona w Sklepie propozycja sprzedaży Produktu zawierająca opis Produktu.
  11. Operator płatności – Serwis Przelewy24, należący do PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8 (60-198) NIP: 779-236-98- 87.
  12. Płatność – wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów płatności internetowych.
  13. Produkt – usługa cyfrowa lub treść cyfrowa, zakupione lub dostępne w Sklepie. Produkty są sprzedawane odpłatnie, chyba że wyraźnie zastrzeżono inaczej.
  14. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu, a nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  15. Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu.
  16. Sklep – strona internetowa – sklep internetowy dostępny pod adresem https://www.dobraosobiste-km.pl/sklep/, w którym prowadzona jest sprzedaż Produktów przez Sprzedawcę.
  17. Sprzedawca – prowadzący Sklep internetowy określony w cz. I pkt 2 Regulaminu.
  18. Umowa – umowa sprzedaży Produktu, w tym umowa dostarczenia treści cyfrowej zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu, w tym każda umowa, której przedmiotem są zarówno towary, treści cyfrowe, jak i usługi.
  19. Treści cyfrowe – dane wytwarzane i dostarczane do Klienta w postaci cyfrowej.
  20. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość.
  21. Umowa o dostarczenie treści cyfrowej – umowa, na podstawie której Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi treść cyfrową, w tym treść wytworzoną wg wskazówek Klienta.
  22. Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca Klientowi na: wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, albo wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, albo inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej.
  23. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, t.j. Dz. U. 2020, poz. 287
  24. Ustawa Kodeks cywilny (KC) – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku, t.j. Dz. U. 2023, poz. 1610.
  25. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
  26. Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych – ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2509).
  27. Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2019, poz. 1781).
  28. Ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich – ustawa z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823).
  29. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży produktu ze Sprzedawcą i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.

 

III ZAKRES USŁUG

  1. Sklep oferuje następujące kategorie Produktów: usługi i treści cyfrowe.
  2. Usługi są świadczone w zakresie:

– konsultacji prawnych,

– opieki prawnej w ramach abonamentu związanego z Opracowaniem i wdrożeniem Standardów Ochrony Małoletnich,

– indywidualnego opracowania dokumentów prawnych,

– szkolenia.

  1. Treści cyfrowe obejmują:

– E-booki,

– Webinary,

– Kursy

  1. Specyfika Produktów oraz ich cechy charakterystyczne znajdują się w opisie w Sklepie.
  2. Sprzedawca informuje, czy konkretna cecha Produktu odbiega od wymogów zgodności z Umową. Klient, w przypadku dokonania Zamówienia takich Produktów, zgadza się na brak tej konkretnej cechy.
  3. Sprzedawca może prowadzić sprzedaż Produktów, do których dostęp możliwy jest wyłącznie po opłaceniu i zarejestrowaniu się na stronie internetowej Sklepu, zakładając Konto Klienta.
  4. Dostęp do zakupionych Produktów może być ograniczony czasowy do 90 dni. Informacja o terminie dostępności znajduje się w opisie Produktu lub na odpowiedniej podstronie Sklepu z opisem.
  5. Konsultacje prawne są udzielane telefonicznie lub za pośrednictwem platformy komunikacyjnej on-line.
  6. Konsultacje prawne są udzielane na podstawie przesłanych przez Klienta drogą elektroniczną informacji na adres e-mail: kancelaria@dobraosobiste-km.pl
  7. Konsultacja prawna trwa do 45 minut.
  8. Konsultacje prawne są realizowane w terminie uzgodnionym z Klientem telefonicznie lub poprzez e-mail.
  9. Zakres opieki prawnej w ramach abonamentu obejmuje wszystkie elementy wskazane w ramach Produktu – dokument SOM.
  10. Opieka prawna w ramach abonamentu trwa 24 miesiące, liczone od dnia wdrożenia dokumentu.
  11. Cena zakupu Produktu – dokument SOM wraz z abonamentem, zawiera opłatę abonamentową za pierwszy miesiąc.
  12. Opieka prawna w ramach abonamentu związana jest z opracowaniem, wdrożeniem, bieżącym monitorowaniem i okresową weryfikacją Produktu – dokument SOM.
  13. Indywidualne opracowanie dokumentów prawnych obejmuje przygotowane ustalonych z Klientem, właściwych dla rodzaju i etapu prowadzonej sprawy dokumentów prawnych.
  14. Termin indywidualnego opracowania dokumentów prawnych jest każdorazowo ustalany z Klientem.
  15. Szkolenia realizowane są w formie zdalnej lub stacjonarnie.
  16. Forma, zakres, czas trwania i miejsce realizacji szkolenia wskazana jest w opisie Produktu – dokument SOM zawierającego taką opcję, a w przypadku szkoleń zamawianych indywidualnie z uwzględnieniem potrzeb Klienta, forma, zakres, czas trwania, miejsce i termin realizacji ustalane są każdorazowo z Klientem.
  17. E-booki, webinary i kursy stanowią gotowe treści cyfrowe, których zakres znajduje się w opisach tych Produktów.
  18. Sprzedawca umożliwia także korzystanie z niektórych Usług lub Treści cyfrowych nieodpłatnych. Zaliczają się do nich bezpłatne e-booki, webinary, treści na blogu nieoznaczone jako odpłatne.
  19. Korzystanie z Usług lub Treści cyfrowych nieodpłatnych oferowanych przez Sprzedawcę może wymagać posiadania Konta Klienta. Mogą one być także udostępniane poprzez dostarczenie we wskazanym formacie, w szczególności w ramach usługi newsletter po podaniu wskazanych danych osobowych.
  20. Treści lub Usługi cyfrowe nieodpłatne mogą być dostępne czasowo.
  21. Informacje dotyczące terminu dostępności znajdują się w opisie Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych lub na odpowiedniej podstronie/ stronie z ich opisem albo w odrębnie zakomunikowanym na stronie regulaminie lub polityce prywatności.

 

IV ZASADY ZAWARCIA UMOWY, KONTO KLIENTA, NEWSLETTER

  1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługę cyfrową w postaci umożliwienia Klientowi zawarcia Umowy ze Sprzedawcą drogą elektroniczną. Usługa ta świadczona jest nieodpłatnie, w ramach ceny zapłaconej z tytułu złożenia zamówienia na Produkt.
  2. Sprzedawca świadczy również na rzecz Klienta usługę cyfrową w postaci wysyłki newslettera, jeśli Klient wyraził na nią zgodę. Szczegóły dotyczące wysyłki newslettera, zapisu, rezygnacji z jego otrzymywania opisane zostały w polityce prywatności i/lub w odrębnym regulaminie dotyczącym tej usługi dostępnym w ramach Sklepu.
  3. Sprzedawca świadczy również na rzecz Klienta usługę cyfrową polegającą na rejestracji
    i utrzymywaniu Konta oraz zapewnianiu Klientowi dostępu do Konta za pomocą logowania. Usługa ta świadczona jest na rzecz Klienta w ramach ceny zapłaconej za Produkt.
  4. W celu utworzenia Konta, niezbędne jest spełnienie przez Klienta następujących wymagań:

– posiadanie dostępu do sieci Internet,

– posiadanie aktywnego konta e-mail,

  1. W celu założenia indywidualnego Konta, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny i zaakceptować wymagane zgody zawarte w formularzu, a następnie złożyć Zamówienie.
  2. Na podany przez Klienta adres e-mail zostaną przesłane informacje związane z założeniem Konta oraz link aktywacyjny umożliwiający ustalenie hasła. Po kliknięciu w niego i ustaleniu indywidualnego hasła Konto zostaje utworzone, a Klient może z niego korzystać.
  3. Utworzenie indywidualnego Konta jest konieczne do korzystania z Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych.
  4. Z chwilą dokonania skutecznej rejestracji Konta, umowa o dostarczenie nieodpłatnej usługi cyfrowej polegającej na utworzeniu i prowadzeniu oraz utrzymaniu Konta Klienta zostaje zawarta na czas nieokreślony.
  5. Klient loguje się do Konta poprzez login oraz hasło. W każdej chwili może też wygenerować nowe hasło w przypadku zapomnienia lub utracenia poprzedniego.
  6. Zasady zawarcia umowy określa Regulamin oraz Oferta Sklepu.
  7. W przypadku ewentualnej rozbieżności pomiędzy Regulaminem a Ofertą Sklepu, wiążąca jest Oferta Sklepu.
  8. Regulamin oraz Oferta Sklepu nie ograniczają ani nie wyłączają wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów praw Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
  9. Za chwilę zawarcia Umowy uznaje się chwilę dokonania płatności oraz potwierdzenia przez Sklep przyjęcia zamówienia do realizacji.
  10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Usługi cyfrowej z umową w zakresie, w jakim poinformował Klienta o wymogach związanych z korzystaniem z usługi cyfrowej przed zawarciem umowy o świadczenie usług cyfrowych, w przypadku gdy Klient nie spełnia tychże wymogów.
  11. Zabronione jest udostępnianie danych Konta Klienta osobom trzecim oraz zakładanie kilku Kont przez jednego Użytkownika.
  12. W przypadku Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi cyfrowej i usunąć Konto Klienta lub pozbawić go prawa do składania Zamówień w każdym czasie z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia oraz z zachowaniem praw nabytych przez Klienta przed rozwiązaniem umowy.
  13. W przypadku Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi cyfrowej w postaci prowadzenia Konta Klienta i usunąć Konto Klienta lub pozbawić go prawa do składania Zamówień ze skutkiem natychmiastowym, z ważnych powodów, w przypadku istotnego i rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, tj. w szczególności w przypadku, gdy Klient korzysta ze Sklepu i Konta w sposób niezgodny z przepisami prawa lub postanowieniami Regulaminu i niezgodnie z dobrymi obyczajami oraz przeznaczeniem Konta i Sklepu, w sposób uciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy, kopiuje Treści cyfrowe i Usługi cyfrowe Sprzedawcy lub udostępnia je podmiotom trzecim bez zgody Sprzedawcy, podaje Sprzedawcy dane niezgodne z rzeczywistym stanem prawnym, nieprawidłowe, niedokładne lub naruszające prawa osób trzecich lub też narusza lub próbuje naruszyć zabezpieczenia techniczne Sklepu i Konta w celu niedozwolonego uzyskania dostępów do jego zasobów.
  14. W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta, Sprzedawca może uniemożliwić Klientowi dalsze korzystanie z Usługi cyfrowej w postaci prowadzenia Konta Klienta, w szczególności przez uniemożliwienie mu dostępu do tej Usługi cyfrowej lub przez zablokowanie Konta Klienta.
  15. Wskutek usunięcia Konta przez Sprzedawcę Klient traci dostęp do wszystkich zasobów dostępnych uprzednio na jego Koncie.
  16. W celu usunięcia konta Klient informuje o tym fakcie Sklep za pośrednictwem poczty elektronicznej. Usunięcie konta nastąpi w ciągu 21 dni roboczych.
  17. Sprzedawca informuje, że usunięcie Konta Klienta może utrudnić lub uniemożliwić Klientowi korzystanie z Usługi cyfrowej, np. śledzenie historii zamówień.
  18. Umowa zostaje zawarta w języku polskim.

 

V SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA 

  1. Złożenie zamówienia Produktu dokonywane jest poprzez jego wybór z oferty Sklepu i wypełnienia formularza zamówienia.
  2. Po dokonaniu wyboru Produktu, celem dokonania zakupu, Klient podejmuje kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronie Sklepu.
  3. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie formularza zamówienia, w którym konieczne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko i/lub nazwa firmy, adres z podaniem miejscowości, kodu pocztowego, ulicy, numeru budynku, numeru lokalu, numer telefonu, adres e-mail, a w odniesieniu do Klienta będącego Przedsiębiorcą na prawach konsumenta lub Przedsiębiorcą dodatkowo numeru NIP.
  4. Zapłata następuje poprzez system płatności Przelewy24.
  5. Klient, poprzez zaznaczenie właściwych, okienek akceptuje: Regulamin Sklepu, Politykę Prywatności oraz regulamin Przelewy24.
  6. Wszelkie modyfikacje wprowadzonych do formularza zamówienia danych oraz wybranych Produktów są możliwe do momentu zaznaczenia przycisku „Kupuję i płacę”.
  7. Klient wyraża zgodę na realizację zamówienia przez Sklep poprzez zaznaczenie przycisku „Kupuję i płacę”. Jest to jednocześnie informacja dla Klienta o obowiązku zapłaty koniecznym do dokonania zakupu wybranego Produktu.
  8. Zaznaczenie przycisku „Kupuję i płacę” stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży.
  9. Potwierdzenie dokonania zapłaty następuje poprzez informację przekazaną na podany w formularzu zamówienia adres e-mail Klienta.
  10. Realizacja zamówienia w postaci udzielenia Klientowi dostępu do Produktu – treści cyfrowej nastąpi niezwłocznie po wpłynięciu zapłaty na konto Sprzedawcy, nie później niż w ciągu 48 godzin.
  11. Realizacja zamówienia w postaci udzielenia Klientowi dostępu do treści cyfrowej wytworzonej na potrzeby Klienta nastąpi z zachowaniem terminów ustalonych indywidualnie z Klientem.
  12. Realizacja zamówienia w postaci usługi cyfrowej nastąpi z zachowaniem terminów ustalonych indywidualnie z Klientem.
  13. Realizacja zamówienia w postaci konsultacji prawnej nastąpi w terminie ustalonym ze Sprzedawcą.
  14. Konsultacja prawna powinna być zrealizowana w terminie 14 dni od dnia zakupu.
  15. Ustalony termin konsultacji prawnej może być przez Klienta 1-krotnie zmieniony. Zmiana musi być zgłoszona nie później niż na 24 godziny przed pierwotnie wybranym terminem konsultacji. Warunkiem skuteczności zmiany terminu konsultacji jest przesłanie informacji na wskazany w ofercie konsultacji adres e-mail/ przesłanie SMS na wskazany w ofercie konsultacji nr telefonu.
  16. W sytuacji nie zachowania powyższych zasad zmiany terminu konsultacji uznaje się, że konsultacja została zrealizowana.
  17. Realizacja zamówienia w postaci szkolenia nastąpi z zachowaniem terminów ustalonych indywidualnie z Klientem.
  18. Realizacja zamówienia w postaci opieki prawnej w ramach abonamentu realizowana jest w zakresie wskazanym w ofercie.
  19. Podstawą realizacji opieki prawnej w ramach abonamentu jest umowa na czas określony.
  20. Treść umowy pozostaje w zgodności z zakresem opieki prawnej w ramach abonamentu określonym w ofercie.
  21. Umowa będąca podstawą realizacji opieki prawnej w ramach abonamentu może być rozwiązana przez każdą ze stron za wypowiedzeniem.
  22. Okres wypowiedzenia umowy o opiekę prawną w ramach abonamentu wynosi 1 miesiąc liczony od końca okresu rozliczeniowego, w którym Klient złożył wypowiedzenie.
  23. W wyniku wypowiedzenia umowy o opiekę prawną w ramach abonamentu przed upływem 24 miesięcy Klient traci możliwość uzyskania bezpłatnej okresowej weryfikacji dokumentu SOM.
  24. W sytuacji upływu ustalonego w umowie okresu jej trwania i dalszego kontynuowania przez strony współpracy w ramach opieki prawnej w ramach abonamentu, umowa przekształca się w umowę na czas nieokreślony, której rozwiązanie może nastąpić poprzez wypowiedzenie ze skutkiem na koniec wskazanego w umowie okresu rozliczeniowego.

 

VI CENA PRODUKTU I FORMA PŁATNOŚCI

  1. Ceny Produktów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu są podane w polskich złotych, są cenami brutto i zawierają wszystkie podatki wymagane przez obowiązujące przepisy prawne. Wyjątkiem są sytuacje, gdy Sprzedawca zamieścił przy Produkcie informację, że jest to cena netto i należy do niej doliczyć podatek VAT.
  2. Cena Produktu nie zawiera żadnych dodatkowych kosztów.
  3. W sytuacji ewentualnego wystąpienia kosztów dodatkowych, Klient jest o nich każdorazowo informowany na etapie składania zamówienia.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów zamieszczonych w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów, wycofywania Produktów, przeprowadzania promocji i dawania rabatów. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na realizację zamówień, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian.
  5. Formą płatności obowiązującą w Sklepie jest przelew elektroniczny – realizowany bezpośrednio na konto Sprzedawcy za pośrednictwem systemu płatności Przelewy24.
  6. Do każdego Zamówienia wystawiana jest faktura (imienna lub na firmę, jeśli zostały podane dane firmy) w wersji elektronicznej, która zostaje przesłana do Klienta na podany w formularzu zamówienia adres poczty e-mail, w ciągu 30 dni, na co Klient niniejszym wyraża zgodę.

 

VII DOSTARCZANIE PRODUKTU

  1. Sprzedawca dostarcza Klientowi Treść cyfrową lub Usługę cyfrową niezwłocznie po zawarciu Umowy, chyba że coś innego zostało zawarte w opisie Produktu.
  2. Treść cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Treść cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie do niej dostępu lub pobranie, został udostępniony Klientowi.
  3. Usługę cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Klient uzyskał do niej dostęp.
  4. Sprzedawca przesyła Klientowi wiadomość e-mail, w której zamieszcza aktywny link do Produktu wraz z instrukcją, lub dostarcza instrukcję pobrania Produktu w zależności od jego cech i charakteru, a także możliwości systemowych.
  5. W przypadku, gdy Klient poda nieprawidłowy e-mail, wpisze go błędnie albo nie zapewni warunków dostarczenia wiadomości e-mail zgodnie z Regulaminem, ponosi odpowiedzialność za brak dostarczenia Produktu. Zalecane jest, aby skontaktował się ze Sprzedawcą celem wyjaśnienia sprawy i doprowadzenia do dostarczenia Produktu.

 

VIII PRAWA AUTORSKIE I LICENCJE

  1. Wszystkie Produkty objęte ofertą Sklepu, w tym zawarte w nim treści, stanowią utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegają ochronie prawnej i stanowią własność intelektualną Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca udziela Klientowi licencji niewyłącznej i nieprzenaszalnej, bez prawa do udzielania sublicencji na korzystanie z przedmiotu umowy/Produktu.
  3. Klient w ramach umowy upoważniony jest do korzystania z Produktu jedynie na własny użytek, bez ograniczeń terytorialnych, na następujących polach eksploatacji:

– w zakresie zapisu utworu – zapis techniką cyfrową – utrwalanie poprzez cyfrowe odtwarzanie,

– w zakresie wydruku – wydruk może być dokonany na własne potrzeby korzystania z materiałów,

 – w zakresie modyfikacji utworu na własne potrzeby wynikającym ze wskazówek, instrukcji, komentarzy i konsultacji.

  1. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zawiera się w opłacie za zakup Produktu dokonywanej przez Klienta.
  2. Klient zobowiązuje się dołożyć należytej staranności, aby Produkt nie został ujawniony osobom niepowołanym/trzecim. 
  3. W sytuacji naruszenia warunków licencji określonych w cz. VIII, w tym naruszenia praw autorskich, Sprzedawca ma prawo domagać się od Klienta odszkodowania i zadośćuczynienia. Klient w ww. zakresie może ponosić odpowiedzialność cywilną lub karną.
  4. Klient wyraża zgodę na umieszczenie jego logotypu w wykazie klientów Sprzedawcy, udzielając mu tym samym licencji niewyłącznej, nieodpłatnej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie na korzystanie do celów prowadzonej przez Sprzedawcę działalności na następujących polach eksploatacji: utrwalanie w zakresie zapisu metodą cyfrową w pamięci komputera i w sieci Internet, zwielokrotnianie dowolną techniką, rozpowszechnianie w Sklepie, na stronach Sprzedawcy, publiczne wyświetlanie, bez prawa do sublicencji

 

IX ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA ORAZ PRZEZ PRZEDSIĘBIORCĘ NA PRAWACH KONSUMENTA

  1. Klientowi będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży usługi w terminie 14 dni, bez podania przyczyny.
  2. Zachowanie terminu do odstąpienia od umowy jest spełnione, jeżeli Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Pouczenie o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik nr 1.
  3. Realizacja prawa odstąpienia od umowy następuje poprzez złożone przez Klienta oświadczenia. Oświadczenie może zostać złożone w postaci stanowiących załączniki do Regulaminu formularzy o odstąpieniu od umowy (w sytuacji gdy odstępującym jest Klient będący Konsumentem – załącznik nr 2, w sytuacji gdy odstępującym jest Przedsiębiorca na prawach konsumenta – załącznik nr 3) lub poprzez przesłanie informacji na adres e-mail Sklepu.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy o dostarczanie Produktu, Klient jest zobowiązany zaprzestać korzystania z Produktu i udostępniania go osobom trzecim.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa do odstąpienia od umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca może uniemożliwić Klientowi dalsze korzystanie z Produktu, w szczególności przez uniemożliwienie Klientowi dostępu do Produktu.
  7. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta nie może skorzystać z wskazanego w pkt 1 prawa odstąpienia od zawartej umowy w sytuacji, gdy:

– przedmiotem umowy jest świadczenie usługi, którą Sprzedający wykonał w pełni za zgodą Klienta i skutecznie poinformował go o utracie prawa odstąpienia, a Klient przyjął tą informację do wiadomości przed rozpoczęciem wykonania usługi,

 – przedmiot usługi , w tym w szczególności zamówiony dokument został opracowany według specyfikacji Klienta lub służy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

– przedmiotem umowy jest dostarczenie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta, poprzedzoną informacją o utracie prawa odstąpienia od umowy, wyrażoną poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia i Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie otrzymania zgody.

 

X REKLAMACJA PRODUKTU I GWARANCJA

  1. W sytuacji nieotrzymania lub niedostarczenia lub, gdy dostarczony Produkt nie jest zgodny z umową, Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może wystąpić do Sprzedawcy ze stosownym roszczeniem. Uprawnienia Klienta określają przepisy ustawy o prawach konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia ani zmiany, stanowiąc jedynie wytyczne do ich realizacji.
  2. W sytuacji, gdy Klient nie otrzymał Produktu, informuje o tym Sprzedawcę i wzywa go do dostarczenia Produktu. W przypadku niedostarczenia Produktu, Klient może odstąpić od umowy niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie.
  3. Klient może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia Produktu, jeżeli:
    1) sprzedawca oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Produktu lub
    2) strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Produktu miał istotne znaczenie dla Klienta, a Sprzedawca nie dostarczył jej w tym terminie.
  4. Jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, Klient może żądać;

– doprowadzenia do zgodności z umową lub

– złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo

– złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

  1. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
  2. Jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

– doprowadzenie do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,

– sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z umową;

– brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z umową,

– brak zgodności Produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy,

– z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

  1. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli Produkt jest dostarczany w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności z umową jest nieistotny.
  2. Złożenie reklamacji w sytuacji niezgodności Produktu, następuje poprzez złożenie jej na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie (adres korespondencyjny lub e-mailowy).
  3. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. Klient będący Konsumentem może złożyć reklamację z wykorzystaniem wzoru formularza reklamacyjnego stanowiącego załącznik nr 4, a Klient będący Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może złożyć reklamację z wykorzystaniem wzoru formularza reklamacyjnego stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego Regulaminu.
  4. Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile nic innego nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.

 

XI POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KLIENTA BĘDĄCEGO PRZEDSIĘBIORCĄ

  1. Postanowienia wskazane w niniejszej części mają zastosowanie do Klienta będącego Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  2. Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za niezgodność Produktu z Umową.
  3. Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Klientem bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia, poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia, również drogą elektroniczną, na podany przez niego do rejestracji Konta adres e-mail. Nie rodzi to żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  4. Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć Przedsiębiorcy umowę w trybie natychmiastowym. W tym celu Sprzedawca przesyła Przedsiębiorcy na adres e-mailowy lub adres korespondencyjny oświadczenie w przedmiocie wypowiedzenia umowy. Przedsiębiorca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w tym zakresie.
  5. Całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy sprzedaży, jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny za Produkt w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy zawodowego.

 

XII DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust 2 RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych informuję, iż administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca.
  1. Szczegóły związane z danymi osobowymi Klienta oraz plikami cookies znajdują się w Polityce Prywatności Sklepu internetowego dostępne pod adresem: https://dobraosobiste-km.pl/polityka-prywatnosci/
  2. Dane osobowe są przetwarzane w celu obsługi Klienta, realizacji zamówienia oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami sprzedaży.
  3. Klient powinien stosować odpowiednie środki techniczne, które minimalizują zagrożenia związane z funkcjonowania w sieci Internet, która z uwagi na publiczny charakter może wiązać się z ryzykiem uzyskania informacji i danych przez osoby nieuprawnione.

 

XIII ROZSTRZYGANIE SPORÓW

  1. Rozstrzyganie sporów wynikłych w związku z realizacją umowy sprzedaży może nastąpić zarówno w formie postępowania polubownego, jak i sądowego.
  2. Rozstrzyganie sporów na drodze sądowej znajduje zastosowanie w sytuacjach sporów pomiędzy Sprzedającym a Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  3. Spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Klientem będącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta będą w pierwszej kolejności rozstrzygane z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
  4. Rozstrzygniecie sporu może nastąpić na drodze postępowania mediacyjnego, a w szczególności zwrócenia się do stałego, polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zwartej umowy oraz zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownej zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą, skorzystania z powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  5. Bliższe informacje dotyczące polubownego rozwiązywania sporów można znaleźć na stornie internetowej https://polubowne.uokik.gov.pl oraz na stronie internetowej https://ec.europa.eu/consumers/odr
  6. Przykładowe wzory reklamacji oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy są dostępne na stronie https://uokik.gov.pl/wzory_pism.php
  7. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  8. Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za niezgodność Towaru z Umową/wady rzeczy względem Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

 

XIV POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sprzedawca zastrzega prawo do wprowadzania oraz odwoływania promocji, ofert, rabatów oraz do zmiany ceny produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmian.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie, których wprowadzenie jest uzasadnione w szczególności: zmianami prawa powszechnego, zmianą oferty, zmianą sposobu płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmiany technologii.
  3. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na platformie internetowej Sprzedawcy na podstronie: https://dobraosobiste-km.pl/regulamin-sklepu/.
  4. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych uregulowane są w Polityce prywatności.
  5. Regulamin obowiązuje od 20 listopada 2023 r.

Link do polityki prywatności: https://dobraosobiste-km.pl/polityka-prywatnosci/

 

 

————————————————————————————————————————————

ZAŁACZNIKI DO REGULAMINU

————————————————————————————————————————————

 

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 1 – POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

 

 

Ma Pani/Pan prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy (w przypadku umów o świadczenie usług cyfrowych) od dnia, w którym weszła Pani/Pan w posiadanie Produktu.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy wymagane jest poinformowanie Sprzedawcy o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia przesłanego na adres mailowy Sklepu.

Dane do kontaktu:

Radca Prawny dr hab. Kinga Michałowska Kancelaria Ochrony Dóbr Osobistych, ul. Wł. Żeleńskiego 51b/6a, 31-353, e-mail: kancelaria@dobraosobiste-km.pl

Może Pani/Pan skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłała Pani/Pan informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sklep zwraca Pani/Panu wszystkie otrzymane od Pani/Pana płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż na 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o Pani/Pana decyzji. Zwrotu płatności dokonamy jest na rachunek bankowy Klienta. W każdym przypadku nie ponosi Pani/Pan żadnych opłat w związku ze zwrotem.

 

 

 

————————————————————————————————————————————

 

 

 

ZAŁACZNIK NR 2 – WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY W PRZYPADKU KLIENTA BĘDĄCEGO KONSUMENTEM

 

 

Miejscowość, data:                                      ……………………………………………………………………………..

Imię i nazwisko/firma:                                 ……………………………………………………………………………..

Adres zamieszkania:                                   ……………………………………………………………………………..

E-mail:                                                           ……………………………………………………………………………..

Numer telefonu:                                          ……………………………………………………………………………..

Numer zamówienia:                                    ……………………………………………………………………………..

Data odbioru zamówienia:                         ……………………………………………………………………………..

[dane Sprzedawcy: nazwa, adres]             ……………………………………………………………………………..

             ……………………………………………………………………………..

 

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa

lub na odległość w przypadku Klienta będącego Konsumentem

 

Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy ……………………………………………. nr …………………………………….. zawartej dnia ………………………………………… dotyczącej następujących Produktów (usług cyfrowych/treści cyfrowych): …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Proszę o zwrot kwoty ………………….. zł

(słownie …………………………………………………………………………………………….złotych):

na rachunek bankowy Klienta o numerze: ………………………………………………………………………………………… [wypełnić jeśli dotyczy],

 

Data: _____________________ Podpis Klienta: _____________

 
 
 
————————————————————————————————————————————
 
 
 

ZAŁACZNIK NR 3 – WZÓR OŚWAIDCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY W PRZYPADKU KLIENTA BĘDĄCEGO PRZEDSIĘBIORCĄ NA PRAWACH KONSUMENTA

 

 

Miejscowość, data:                                      ……………………………………………………………………………..

Imię i nazwisko/firma:                                 ……………………………………………………………………………..

Adres firmy:                                                 ……………………………………………………………………………..

NIP:                                                               ……………………………………………………………………………..

E-mail:                                                          ……………………………………………………………………………..

Numer telefonu:                                         ……………………………………………………………………………..

Numer zamówienia:                                   ……………………………………………………………………………..

Data odbioru zamówienia:                        ……………………………………………………………………………..

[dane Sprzedawcy: nazwa, adres]            ……………………………………………………………………………..

            ……………………………………………………………………………..

 

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa

lub na odległość w przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą na prawach konsumenta

 

Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy ……………………………………………. nr …………………………………….. zawartej dnia ………………………………………… dotyczącej następujących Produktów (usług cyfrowych/treści cyfrowych): …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Proszę o zwrot kwoty ………………….. zł

(słownie …………………………………………………………………………………………….złotych):

na rachunek bankowy Klienta o numerze: ………………………………………………………………………………………… [wypełnić jeśli dotyczy],

 

Jednocześnie, oświadczam, że zakupione Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe, a tym samym zawarta Umowa sprzedaży są bezpośrednio związane z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą, ale nie posiadają one dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

 

Na dowód tego wymieniam poniżej PKD dla mojej działalności gospodarczej znajdujące się w CEIDG:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Data: _____________________ Podpis: _____________

 

 

 

————————————————————————————————————————————

 

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 4 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO SKŁADANEGO PRZEZ KONSUMENTA

 

 

Miejscowość, data:                                     ……………………………………………………………………………..

Imię i nazwisko/firma:                                 ……………………………………………………………………………..

Adres zamieszkania:                                   ……………………………………………………………………………..

E-mail:                                                          ……………………………………………………………………………..

Numer telefonu:                                         ……………………………………………………………………………..

Numer zamówienia:                                   ……………………………………………………………………………..

Data odbioru zamówienia:                         ……………………………………………………………………………..

[dane Sprzedawcy: nazwa, adres]             ……………………………………………………………………………..

             ……………………………………………………………………………..

 

 

Reklamacja Produktu (treści cyfrowej/ usługi cyfrowej) przez Konsumenta

 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu……………………………

Produkt (treść cyfrowa/ usługa cyfrowa ……………………………………………………… ………………………………………………………[informacja] jest niezgodna z Umową.

Brak zgodności z Umową polega na …………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..[opis niezgodności z Umową].

Niezgodność została stwierdzona w dniu…………………………………………………..

Z uwagi na powyższe, żądam [zaznaczyć właściwe]:

·        doprowadzenia do zgodności z Umową;

·        obniżenia ceny ………………………………;

·        odstępuję od Umowy.

Numer rachunku bankowego do zwrotu środków: …………………………………………………………………………………………………………………………

Posiadacz rachunku bankowego: ………………………………..………………………………….

 

Data: ____________________ Podpis Konsumenta: __________________

 

 

 

————————————————————————————————————————————

 

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 5 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA

 

 

Miejscowość, data:                                      ……………………………………………………………………………..

Imię i nazwisko/firma:                                 ……………………………………………………………………………..

Adres firmy:                                                 ……………………………………………………………………………..

NIP:                                                               ……………………………………………………………………………..

E-mail:                                                          ……………………………………………………………………………..

Numer telefonu:                                         ……………………………………………………………………………..

Numer zamówienia:                                   ……………………………………………………………………………..

Data odbioru zamówienia:                        ……………………………………………………………………………..

[dane Sprzedawcy: nazwa, adres]            ……………………………………………………………………………..

            ……………………………………………………………………………..

 

 

Reklamacja Treści cyfrowej/ Usługi cyfrowej Przedsiębiorcy na prawach konsumenta

 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu……………………………

Produkt (treść cyfrowa/ usługa cyfrowa ……………………………………………………… ………………………………………………………[informacja] jest niezgodna z Umową.

Brak zgodności z Umową polega na ………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………..[opis niezgodności z Umową].

Niezgodność została stwierdzona w dniu………………………………………………………………………………

Z uwagi na powyższe, żądam [zaznaczyć właściwe]:

·        doprowadzenia do zgodności z Umową;

·        obniżenia ceny ………………………………;

·        odstępuję od Umowy.

Numer rachunku bankowego do zwrotu środków: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….Posiadacz rachunku bankowego: ………………………………..………………………………….

Jednocześnie, oświadczam, że zakupione Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe, a tym samym zawarta Umowa sprzedaży są bezpośrednio związane z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą, ale nie posiadają one dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

 

Na dowód tego wymieniam poniżej PKD dla mojej działalności gospodarczej znajdujące się w CEIDG:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 

Data: ____________________ Podpis Klienta: __________________